december 8, 2022

Hoorn Actueel

Hoorn Actueel is de toonaangevende aanbieder van kwalitatief Nederlands nieuws in het Engels voor een internationaal publiek.

Molly, het nieuwe online betaalbedrijf Dutch

De Nederlandse startup heeft 66 665 miljoen extra geld opgehaald.

De startup Molly, gevestigd in Amsterdam, is een van de meest waardevolle in Europa geworden, dankzij een nieuwe inzamelingsactie waarmee het een beurswaarde van சந்தை 5,4 miljard bereikte. Molly is actief op het gebied van online betalingen en biedt bedrijven een API (application programming interface) die een manier biedt om betalingen op verschillende platforms te integreren.

Sinds de oprichting in 2004 heeft het Nederlandse bedrijf de afgelopen jaren een aanzienlijke groei doorgemaakt, maar vooral in 2020 toen het explodeerde, geholpen door een gezondheidscrisis. Met gevangenissen explodeerde online winkelen, tot grote vreugde van online verkoopsites, maar ook van bedrijven die gespecialiseerd zijn in online betalingen en bankactiviteiten.

Dit jaar zal Molly naar verwachting meer dan $ 20 miljard aan betalingen verwerken, een stijging van 100% ten opzichte van vorig jaar, toen ze slechts $ 10 miljard verwerkte. Met meer dan 120.000 handelaren per maand rekent Molly Delivery, Acer, UNICEF en Guess tot haar klanten en verwelkomt ze elke dag 400 tot 500 nieuwe klanten. Een echt succesverhaal.

Als de pest in Molly’s voordeel had gespeeld, zou zijn (bijna) terugkeer naar de normale toestand zijn functies niet veel hebben beïnvloed. Consumenten moeten echt online blijven gebruiken, dus maak gebruik van de diensten van Molly.

Het Nederlandse bedrijf wil vooral zijn diensten diversifiëren om een ​​breder publiek te bereiken, maar ook om nieuwe markten te veroveren en voor een zekere consistentie te zorgen. Door zich te richten op markten buiten Europa, zal Molly zich richten op andere belangrijke spelers in de sector van online betalingsdiensten. Het Nederlandse bedrijf heeft immers, in tegenstelling tot de grote banken, vertrouwen in zijn product, dat is ontworpen voor online gebruik. Volgens Ken Certons, directeur verkoop bij het bedrijf, Lijden aan slechte technologie. Molly’s nieuwe fondsenwerving zou het in staat moeten stellen om in elke situatie nieuwe markten aan te pakken.

READ  Gevaar in Nederland: Nederlanders glijden vrijwillig in zeer dunne sneeuw